marți, 24 ianuarie 2012

24 Ianuarie 2012

O zi cu destul de putine evenimente, mi-au atras atentia momentan meciurile din campionatul Turciei.

Pe strategii am pariat astfel:
1. Strategia Under
5 eur pe under 3.5 la Manisaspor - Samsunspor, dupa care am facut lay 2 eur in castig pentru a-mi diminua riscul intrucat gazdele au marcat in min 9. E 1-0 in continuare in minutul 78, sper sa castig aproximativ 0.7 eur de aici. Un amanunt interesant, nu m-am grabit sa fac lay pentru ca am vazut in statistica meciurilor era un singur sut pe poarta prin min 30. Acum in min 85 statistica e 6-5. Alegerile de under/over le-am facut pe baza statisticii golurilor marcate.
S-a incheiat 1-1, deci +0.67, deci am ajuns la 3.85 eur.

2. Strategia cel putin un gol
5 eur pe over 0.5 la Sivasspor - Antalyaspor, castigat lejer, +0.47 eur, am ajuns aici la +6.24, adica +24.8%

3. Strategia analize si handicapuri
Am pariat de asemenea 5 eur pe Manisaspor - Samsunspor 1 (HA 0), vad ca tocmai au egalat oaspetii in minutul 84, deci aici s-ar putea sa raman pe void.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu