duminică, 5 februarie 2012

Duminica, 5 Februarie 2012

Nu o sa mai scriu toate meciurile aici pentru ca sunt prea multe, o sa scriu numai amanuntele mai deosebite. Azi a fost prima zi negativa, am gresit la Chievo - Parma, am pariat prin min. 60 Under 4.5 la 0-0, s-a marcat repede un gol, cota a ajuns pe la 1.05, am ezitat sa ies si s-a mai marcat un gol repede, cota a ajuns la 1.10, cand am facut lay. Astfel pierderea a fost dubla si acum incerc sa o recuperez incet.
Per total am +0.87-2.21= -1.34 si mai am un Xanthi-Aris Under 4.5 in desfasurare la care scorul tocmai a devenit 0-2 si cota pentru lay a devenit 1.03... Am iesit cu -0.23.
Dupa care am intrat pe acelasi meci pe victoria lui Aris care conduce cu 2-0 si are un om in plus in min. 74. Meciul a fost intrerupt in min. 90! Astfel raman cu miza blocata, si posibil si cu profit zero.
...nu am ramas cu miza blocata, pariurile s-au incheiat dupa cum trebuia si am ajuns la -1.14+23.97=22.83

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu